Dag 16 - dan före stygnborttagardagen

Ikväll har jag suttit och studerat en massa före- och efterbilder från amerikanska kirurgers arbete. Intressant och lite kul att det blir så bra! Det ger hopp!

Är som sagt störd över att ha en lätt inflammation i en såryta som inte är opererad... känns inte helt kul. Men imorgon ska jag till Lotta på kliniken och ta några stygn i naveln, så då får hon ju säga om det är normalt eller om något annat ska göras. Mår i alla fall inte dåligt..det bara kliar och sticks!

På den amerikanska sidan finns en liten 3D - film om hur ingreppet går till. För dom som vill så kan ni klicka på länken och lära er mer.

http://www.locateadoc.com/plastic-surgery-3d.cfm?pid=5&aid=18


Klicka på Body - och sen "Full tummy tuck" och sen rullar en tecknad film upp i 13 delar.

Har kört bil idag - det gick fint. Det är bara in och ur och stadskörning som inte känns jätteskönt.. men det funkar i alla fall.

Rapporterar mer imorgon - nu ska jag försöka sova. Sova mer än 5 timmar. Om det går.

/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!
Filmen var bra, Tänkte fråga dig lite om gördlen.
Hur långt ner går den? Kan man ha byxor på sig eller rullar den sig längst ner. Är det inte jobbigt att ha den på sig hela tiden?
mvh/ Annett

2007-05-31 @ 09:35:34
Postat av: Anonym

Jag har precis opererat mig och fick ta bort stygnen dag 7... ser hur fint ut som helst dock ar jag ju svullen men det har redan gatt ner valdigt mycket. Pa dig verkar det som du var svullen valdigt valdigt lange? Tack for en superbra blogg.

2008-05-07 @ 13:07:50
URL: http://sannaselberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0