Svar till Ellie: Hur mycket vägde det, som kiurgen tog bort?

Hej Ellie, jag blir lika glad och supervarm i hjärtat när jag ser att jag kan ge det som jag så mycket sökte själv när jag var ute och letade information inför bukplastiken.

Det som togs bort från min mage vägde 2 kg (det står också i min blogg bland de första dagarna). Normalt är mellan 1-3 kg, men det kan förekomma mer också. Allt är individuellt. Han kommer att ta bort det som behövs helt enkelt.

Jag önksar dig all lycka och kämpa på. Var positiv!!

/e

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Blev tipsad om din blogg och är så glad för det :D - gjorde en omfattande övre och undre bukplastik inkl ny navel för 4 dagar sen, kul att läsa om någon som gjort en operation.. att få läsa om saker jag också känner och går igenom.
Ser fram emot en lika fin mage som din :D
- Anna.

2008-03-03 @ 14:22:23
URL: http://blogg.expressen.se/ladybutterfly/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0