Lite kvällstankar innan operationen

Nu är det dags att gå och lägga mig. Sista natten med de gamla tunga lite hängiga brösten. Det känns lite vemodigt på nåt sätt.

Jag tycker inte mina bröst är fula trots att de är hängiga. Men jag HAR ont i ryggen och kläder passar inte.. jag är irriterad och missnöjd över dessa två saker nästan dagligen.


Jag önskar att det är över och att allt gått bra. Jag är så fjantig med det där att bli sövd. Rädd att råka vakna mitt under operationen och lika rädd att aldrig vakna.. Det är som det är.


Imorgon ska jag sätta klockan på sent.. så att jag är vaken så lite tid som möjligt och slipper vara hungrig. Man får ju inte äta efter kl 24 ikväll. Jag är redan hungrig.. Djävla skit.

Här kommer bilden på "my girls" innan förändringen.. låt oss nu hoppas att det blir som jag vill och lite bättre!

April 2009 - 2 dagar före min operation

Nu blir det kanske inget blogg imorgon.. beror helt på hur pigg jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0