Lite bilder - snart 7 månader efter bröstförminskningen

Eftersom min mobil varit på en världsomspännande verkstadsinlämning, så har jag inte förrän nu kunnat ta lite bilder med mobilkameran. Kanske inte de bästa ljusförhållandena då det nu är vinter, men det får duga.

Hundöronen är kvar och till sommaren får jag hjälp att rätta till dem om jag vill. Det gör man med lokalbedövning och sen tejpar man ärrsluten så länge man har lust, gärna 4-5 månader. Då blir de så platta som möjligt. Själva ärren är fortfarande röda och jag tror inte det har hänt särskilt mycket sen förra gången jag lade in bilder här. Ärren som börjar från mitten av kroppen är lite tjockare än på övriga ställen. Som ni ser är det ett veck där och kanske ger det med sig, kanske kan man rätta till det, kanske kan jag helt enkelt leva med det! Det är ingen big deal för mig.

Jag tycker att jag har ännu lite mer känsel, även ovanpå ärrvävnaden. Det är positivt ! :)













Kommentarer
Postat av: undrar

Hej! Vad kul att du bloggar om din bröstförminskning! Jag har så många frågor! (hehe)



Hur kommer det sig att du väntade ända tills nu med förminskningen (läste att du var runt 40 år)?



Har du några bilder på hur dina bröst såg ut före operationen? Vore kul att se hur de förändrats sedan operationen!



Jag funderar själv på en förminskning, men träffade en kirurg för ett par veckor sedan som sa att jag borde vänta tills efter att jag fått barn (är fortfarande under 20år, och barn planerar jag inte att få förrän om ca 10 år) eftersom det händer så mycket med brösten under en graviditet. Känns väldigt jobbigt. Jag vet inte om jag vill vänta 10 år....



Tack på förhand!

2009-12-21 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0