Nu är det 5 veckor sen operationen - kan sträcka mig ordentligt!

Jag är en groda när jag sover. Egentligen. Jag vill ligga på magen och ha ena armen under huvudkudden och ena benet sträckt och det andra uppdraget. Jag har inte kunnat göra det på dessa veckorna, men i natt märkte jag att jag låg så när jag vaknade till.

Det går framåt med små steg.

Längtar efter att börja träna.. men det känns fortfarande för tidigt att involvera armar och hopp och skutt. Så eftersom jag är ganska lat så tränar jag inte alls just nu, vilket jag INTE rekommenderar, för man blir trött som ett helt ålderdomshem.

Kommentarer
Postat av: Moa

Som ett helt ålderdomshem? Haha... DÅ är man trött :-)

2009-06-02 @ 14:56:37
URL: http://lovefromsweden.blogspot.com/
Postat av: ♥

Vad rekommenderar de träningsmässigt? Får man promenera bara man tar det lite försiktigt eller måste man vara helt still?

2009-06-03 @ 16:50:37
URL: http://15kilosraset.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej!

Jag är så glad att jag hittade din blogg. Jag är snart 23 år och har försökt få hjälp att förminska brösten sen jag var 15 år. Men alltid blivit nekad. Nu har jag stora planer på att ta saken i egna händer. Men är fortfarande lite skraj för resultatet. =( Fortsätt uppdatera så jag kan följa ditt resultat!! de ser ut att bli jättefina tycker jag!

2009-06-03 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0