Anna och Molly och alla andra som läser - det är såna som ni som får mig att inse

...inse att det inte är knasigt att skriva om såna här saker. Jag letade som ni, efter någon, som varit med om en bukplastik och bröstförminskning, så att man kan läsa och bilda sig en uppfattning utifrån en "patients" upplevelser. Inte BARA fakta från kliniker om hur det ev kan kännas.. men eftersom jag inte hittade något så tog jag på mig att blogga själv om det istället.

Så tack för att ni kommenterar och bevisar att den här bloggen gör nytta. För det är så jag vill att den ska göra.

/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej å tack för i fredags =)

e så kul å gå in å läsa här i din blogg, vara lite uppdaterad ;) även om jag inte självt gjort ngn av operationerna, så kan jag tänka mig att det ger mke för dom som ska el precis gjort å kan känna igen sig.

Mycket bra Pyret66 ;) kram på dig å tack för i fredags

2009-05-11 @ 19:24:46
Postat av: Moa

Du har så rätt! Och det är ju helt kanon att du har tagit på dig att skriva och förmedla vidare till oss andra. Tack! :-)

2009-05-13 @ 00:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0