Dag 13 - lite extra ont på höger sida

Känns som jag fått revbenet itu-sparkat.. vet inte om jag själv överansträngt mig eller om det är en inflammation på gång? Orolig blir jag i alla fall.

Men känns det samma imorgon så ringer jag till sköterskan.

Förresten kan jag meddela att jag fick hennes mobilnummer och man får ringa dygnet runt om man behöver. Är inte det helt otroligt?? Man vet liksom att man får ringa och då ringer man inte.. inte på natten i alla fall.

Om hon inte tycker jag ska komma tidigare så får det bli på torsdag Känns som att man ska få domen då, om hur läkningen foratskrider. Nu är jag ju intejpad och har ingen aning om hur det ser ut där under.

Well well..

Jag har även auktionerat ut mina nästan nya bh från Triumph, 399 kr st. Köpte dem någon månad innan jag skulle operera mig och nu kan jag ju inte ha dessa längre.

Snart dusch. Sen panodil, Sen vila i soffan på nåt viss.. har ONT.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej igen! Grattis på bröllopsdagen först och främst! Hoppas det inte gör för ont och att allt är som det ska. Jag tänker på dig! Känns det annars som att brösten börjar bli mindre spända och mer "sig själv"?

Kram från Molly som är supernervös inför operation på onsdag

2009-05-11 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0