Dag 9 - NU gör det ont!

Och jag som trodde att jag var riktigt tuff som klarade av att förminska brösten utan att knappt ha ont. Så lurad jag blev .. haha...

Det började lite igår. Kändes sådär irriterande i såren.. ömt och svidigt..

I morse var det lite bättre igen, men efter lunch idag kunde jag knappt röra mig. Det stramar och ömmar i alla såren. Jag kände mig stundvis faktiskt lite sjuk på nåt sätt så jag ringde upp sköterskan på kliniken .
Hon förklarade att nerverna har börjat hitta tillbaka till varandra. De har ju varit avskurna och därför har jag inte känt så mycket.

Så nu är det på riktigt! Som att ha mega-skoskav.. ta av skorna någon timme.. sen sätta på dom och gå Vänern runt.

Bh'n som jag tyckte var så skön innan känns som man har satt det där vassa som är på kardborrband på insidan av bh'kanten, skurit sig runt bröstkorgen och sen satt på bh'n.. brrr.. det är inte skönt alls!

Imorgon blir det bilen till jobbet Malmö-Helsingborg.. vill inte skumpa och gå runt för mycket... dessutom hinner jag hem lite fortare. Vi ska på middag hos vänner.

Och nåt annat som är skumt! Brösten har blivit större. Större än dag 1.. inte mycket men lite grand. Det känns bra.Känns som de formar om sig på nåt sätt.



Som sagt.. detta är inget skönhetsingrepp

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du berättar så öppet om dina operationer och visar bilder. Sak göra en bröstreducering privat i Ockelbo till hösten och är superglad över all info du ger mig. Vill även göra en bukoperation, då min mage nästan ser ut som din gjorde innan operationen. Har fött två stora barn som verkligen visar sig på magen nu.



Återigen - ett stort TACK!

2009-05-09 @ 20:05:28
Postat av: Molly

Hej!

Modigt av dig att lägga ut bilder och berätta om din operation. Det är nyttigt för jag har också bokat tid på samma klinik som du på onsdag och är väldigt nervös...



Hur går det för dig? Känns det bättre? Skriv gärna mer om du har tid och ork. Varmt lycka till! /Molly

2009-05-10 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0