När kan man ha bygel-bh igen?

Sofie undrade när jag har tänkt köpa en bygel-bh. Det har jag redan ! :)

Den köpte jag nog efter 6 månader och så fick jag en till i julklapp. Ibland har jag den mjuka som jag fick när jag opererade mig, men för det mesta en av mina bygel-bh..

Egentligen behövs det inte så mycket bygel.. det som man i början kan tycka att man vill är kanske en push-up, man har inte en naturlig klyfta längre som man hade förr, när man tryckte in sina gigant-bröst i en minimizer..

Push-up har ju byglar också, så man får alltså vänta tills läkningen är klar innan man börjar med bygel-bh.

/e

Kommentarer
Postat av: Victoria

Oj vad jag blev glad när jag trillade över din blogg, tänk vad man kan hitta bara genom att googla lite. Själv håller jag på och repar mod inför en ny omgång med förhoppningsvis en bröstförminskning i slutet av tunneln. Har fått en förminskning beviljad tidigare men det var för åtta år sedan och då fegade jag ur. Det tänker jag inte göra nu. Ska återkomma och läsa ikapp vid tillfälle. Men du ser jättefin ut i alla fall!!!

2010-03-02 @ 15:48:38
Postat av: Marie Magnusson

Hej vad roligt att hitta din blogg. Har precis gjort en bukplastik, 8 dagar sen. Så jag har lusläst allt. Trodde jag skulle må som en prins vid det här laget eftersom jag blev sjukskriven 2 v. Är helt slut o ser ju ut som jag har en puckel på ryggen när jag går. Skönt att läsa att det tar lite tid. Jätte bra information. Hälsn Marie

2010-03-30 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0