Svar till Anonym - om träning.....

När kan man börja träna igen frågade du.... igen??  : )

Jag tränade inte innan så det störde om man säger så.. men jag förstår och vet att jag måste göra NÅGONTING.

Jag skulle vilja säga att man kan börja träna efter 6 veckor, sen får man känna sig för, kanske inte göra 400 sit-ups direkt men att röra på sig, promenera, cykla och jogga borde fungera bra. Promenera kan man göra direkt, så mycket man orkar.

Man får känna efter själv. Är man dessutom tränad innan så kan man säkert börja lite tidigare. De första 8 v har man ju gördlarna som stöd.

Nu fick jag dåligt samvete... måste börja... : (

/e


Kommentarer
Postat av: Madde

Jisses, du är så himlans fin. man blir ju aningen avis, men samtidigt hade jag aldrig klarat att gå ner som du eller våga mig på det du gjort. Du är både stark, modig och supersnygg.
Kramis. Madde

2007-08-03 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0