Svar till Johanna.. allt jag kan säga: det blir alltid bättre än innan

Ok. jag kan inte lova att alla sår läker som de ska o s v.. men är du frisk och sköter dig, röker inte nämnvärt före operationen o s v.. så har du alla chanser att få ett lyckat resultat. Sen är det viktigt att du tar reda på om den kirurg som ska operera dig har bra erfarenhet. Det är det viktiga.

Jag förberedde mig på mycket smärta och fick mycket smärta.. men jag var ändå så glad för att jag såg ju hur det skulle bli och det sporrade mig att stå ut och inte gnälla speciellt. Jag är sällan rädd för smärta som jag vet vad den beror på. Är jag däremot sjuk o får en smärta som inte kan förklaras då är jag rädd. Den rädslan jag beskriver ska du inte ha. Det finns alltid tabletter som lindrar och det är bara att begära det du behöver.

Lycka till nu och hör gärna av dig igen.

Själv ska jag göra en bröstförminskning imorgon och jag tänkte blogga om det här igen.. hittar ju ingen som bloggat dag-för-dag.

Det blir från E-kupa till D. Ett lyft o lite minskning. Vill ha mina kurvor kvar!

Kram
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0