Allt under kontroll

Johan på Citadellkliniken tog emot - alltid exakt lika engagerad och glad, positiv - som de andra gångerna jag varit på besök.

Han kikade på resultatet och tyckte det såg fint ut. Hundöronen, de små slutflikarna som blir i änden av ärren mot armhålan till, kommer han att fixa till om de kvarstår om 8 månader. Man brukar alltså vänta ca 1 år. Ibland tar kroppen hand om det själv

Min blogg kommer snart att finnas klickbar på deras hemsida. Roligt att få inspirera!

Snart ska jag handla en ny RIKTIG bh! Jag längtar...



Kommentarer
Postat av: Cherry Pie

Hej Pyret,



Måste säga att när jag fann din blogg var det som att hitta en fyr i mörkert. På något sätt finner jag stor trygghet och motivation i att läsa och titta på hur långt du kommit. Du är verkligen en pingla!!! och jag kan bara drömma att jag själv kommer att se lika fantastisk ut när min resa är slut (fast med tanke på att jag är större än dig tror jag inte att jag når ända fram).



Jag ska nu i veckan på konsultation hos Johan (för bukplastik och bröstlyft) och jag börjar blir riktigt nervös nu. Känns skrämmande och overkligt. Något jag längtat efter så länge verkar nu inom grepphåll men samtidigt finns rädslan med. Tänk om han säger nej. Tänk om det inte blir bra! Tänk om jag kommer att lida i stora smärtor!



Jag läste på nätet att man kunde må illa efter operationen. Just nu känns det som min största skräck. Jag avskyr att må illa.



Hur kände du det efter dina operationer? Var det värt det? Är du nöjd? Varför gjorde du inte båda samtidigt? Hur ont gjorde det?



Jag förstår ifall du har fullt upp i livet så om du inte skulle hinna/vilja svara på mina frågor så gör det inget. Bara att kunna gå in och snegla på dina reslutat är tröst nog.



Åter igen...du är verkligen en pingla!

2009-09-06 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0