Svar till Angelica - "de säger: var glad för det du har.."

Hej och tack för att du kommenterat i min blogg!

Jag stannade upp vid orden som dina kompisar sa: Var glad för det du har.. d v s var glad för att du har mega-stora bröst! Sådana kommentarer har jag också ALLTID fått.

Sista veckan innan jag skulle operera mig var vi på en ganska stor fest och jag var så klart så uppspelt att jag var tvungen att berätta "på tisdag ska jag förminska brösten". Både män och kvinnor gick emot mig som om jag sagt att jag skulle lämna bort mina barn till avrättning. Ungefär. De sa även: Du kommer ångra dig bittert!

Vad vet de om det?

Och så fel de hade. Men det visste jag ju redan. Jag blev och blir inte ett dugg påverkad av sådana kommentarer. Jag är så himla glad att jag har gjort den här operationen och kan bara beklaga att jag inte gjorde den tidigare.

Men, men.. bättre sent än aldrig


Kommentarer
Postat av: Hilde

Hittade din blogg när jag googlade på bröstförminskning - och vilken "träff" det var!

Jag står själv inför ett likadant ingrepp strax över nyår och jag längtar :) Fint att redan nu kunna förbereda sig lite på vad som komma skall.

Tack för att du fortsätter skriva för det finns säkert många som blir hjälpta av din blogg.

Hälsningar Hilde

2009-12-08 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0