9 veckor efter operationen - bilder

Jag har kommit på en ovana... att gå utan bh. Det är sån frihet så det finns inte!! Men självklart bara ibland, precis som Lotta sa.

Jag har liksom bara sportbh och den syns lite väl mycket under vissa u och v-ringade klänningar t ex.. Jag har även haft en båg-bh några gånger men där får jag faktiskt lite ömmande känsla i snitten när dagen är slut. Men jag tycker den "formar" brösten bättre.

Jag har ställt fråga om både hundöron och för snäva ändar på snitt och Lotta på Citadellkliniken svarade att det justerar man senare med lokalbedövning och ingår i det priset man betalade för operationen.

Är det inte bara bäst?

profil vänsterProfil högervänsterhöger

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag är egentligen emot kvinnor som opererar sina bröst men efter ha sett dina bröst på bild blir man häpen vad fina de blev. Det togs bort mycket av vårtgårdorna på dina bröst. Har du känsel i vårtgårdorna nu? Jag har en tjejkompis som har gjort bröstlyft och förminskning av sina bröst. Det togs bort 500 gr på varje bröst. Hur mycke tog du bort på dina? Vill ha kontakt med framöver. Hej

2009-07-07 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0