Hej Malin!! Nu svarar jag dig

Så här skrev du:

Hej!
Försöker igen att skriva till dig, vill bara meddela att du har den enda seriösa bloggen där man kan få bra tips och råd när man gjort en bukop. Jag gjorde min op för två veckor sedan, känns som jag är den enda i hela världen som gjort det, i dag är nog det mästa svart, hmmm. Men allt har gått bra. Men jag undrar hur länge "hugger" det och drar i magen. Och när börjar svullnaden att gå ner. Är det normalt föresten med att man ser riktigt gravid svullen ut? Snälla svara. MVH Malin


Här svarar jag:

Hej Malin! Det är det som är meningen med den här bloggen, att andra ska hitta hit och kanske kan få lite information och lite stöd och tips. Roligt att du hittade hit och förlåt att jag inte svarat med detsamma. Jag bloggar ju inte längre så jag kände på mig att nu var det dags att gå in och kika.

Det högg ganska länge.. nu  minns jag inte exakt.. men ett par månader kan det dra och streta och spänna.. även numera trots att det snart är 2 år sen, så känns det lite skumt när man reser sig. Men jag tror det beror på att jag inte har någon känsel nedanför naveln och till ärret.

Svullnaden sitter i ett par månader den också. Det går ju gradvis ner, men om du kikar på mina bilder så ser du att det ändras vartefter. Men det värsta svullnaden tar nog 2 mån skulle jag tro.. Kanske lite mindre. Jag tyckte inte min magen såg gravid ut. Min kändes helt platt i jämförelse med hur den var innan. Men allt är individuellt!! Läs bloggen dag för dag så kanske du känner igen saker och ting.. och deppa inte över bakslag. De kommer lite då och då.. det märker du om du läser min blogg.

Sköt om dig och fuska inte med gördel och tejp!

Varma kramar,
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0