Dag 12 och tillika ettåriga bröllopsdag

Nästan som en vanlig söndag.. ett helt år har gått sen vi gifte oss, jag och min Jonas. Känns både som igår och som om det var mycket länge sen.

Nu har jag mindre ont i hela snitten.. mest tryck-öm på ärren och det stramar och kliar lite här och där. Har upptäckt att det hjälper med panodil när det kliar. Perfekt att ta en stund innan man ska sova, så kan man i alla fall somna och förhoppningsvis inte vakna när de slultar verkar framåt småtimmarna.

På torsdag är det dags att ta av tejpen och få på ny.. jag hoppas det inte uppstått någon infektion, men man vet inte..

På torsdag kommer också min mens och jag har läst på nätet att den första mensen brukar föregås av ganska ömma bröst. Varför det är så, vet jag inte. Men det stämmer. Jag har fått lite ömma bröst, så som vissa kanske alltid har. Jag har inte haft så på minst 1 år så det stämmer i alla fall på mig.

Här kommer några bilder från dag 12.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0