Dag 15 - Soooovit

Fy som jag sov igår efter jobbet. Jag däckade i min säng som står i vardagsrummet. Sov mellan 19.15 til nästan 21.00. Sen hoppade jag in i duschen, lufttorkade och sen sängen igen.. Känner mig något piggare idag.

Har dock samma smärta som innan, d v s det stramar, värker och sticker i snitten, men framför allt på höger sida och lite ner över revbenen.

Men jag har även en envis magkatarr som också ömmar på ungefär samma ställe så det är osäkert VAR jag har ont. Sen är det mensvärk på gång och brösten känns som 3:e dagen efter en förlossning! Svullna och ömma.

Det ska bli spännande att få ta av tejpen och kolla samt även se om några dagar om det onda i brösten lägger sig när mensen satt igång.

Tejpen börjar flagna lite här och var, men jag kollar alltid så den sitter över snitten, annars får man förstärka med ny tejp. Viktigt att tänka på där är att man är absolut torr när man gör det och har lite tid att kanske sitta och hålla handen över lite så att klistret fäster ordentligt. Och inte duscha med detsamma efter en tejpning. Då ramlar den av direkt.

När tejpen torkar blir den som ett hårt papper som sitter på huden.. det känns tryggt på nåt vis!

Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0