Dag 3

Det känns lite bättre idag. Det kliar endast och jag kan resa mig och ändra lutning på mig själv utan att det drar och sliter i såren. Det ser dock inte så trevligt ut när man kollar på dom naturella.. fyrkantiga till formen och rödflammiga, blå och gula. Men som sagt.. det kan ta upp till ett år innan man ser det färdiga resultatet. Så de ska ju hänga neråt sen.

Just nu sitter de under hakan känns det som. Och de ser exakt likadana ut oavsett om jag har bh eller inte. Om jag lutar mig fram eller inte.. De rör sig inte ur fläcken. Det ser nästan ut som att jag fått silikoninlägg. Faktiskt.

Klådan kommer och går som i attacker och det är inget att göra åt det egentligen. Det blöder fortfarande ibland från den högra bröstvårtan /vårtgården så jag har en liten "kudde i varje kupa, så att jag inte blodar ner min bh.

Nu ska vi snart till Väla med ungarna. Det ska nog gå bra att köra bil. Har ju servo åtminstone!

Jag har även noterat att min man verkar väldigt intresserad av mina bröst. Måste säga att det hade jag inte förväntat mig. Det blev lite bonus kan man säga.

Over and out

Kommentarer
Postat av: monika

Hej Elena, ej sett dig online pga av förståliga skäl ;) skrev ett offline meddelande till dig ;) tänkte på dig den dagen du skulle opereras, du var ju så orolig kvällen innan, å jag sa att du skulle tänka framåt, se dig själv nöjd efter operationen =) så som idag tex, det gick ju bra =)

varit inne nu å läst din blogg, väldigt intressant å du hjälper säkert jättemånga med funderingar, jättebra tycker jag...... kram på dig så ses vi den 8 maj Välkomna mvh Monika

2009-05-01 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0