Jag har sovit på mage!!

Vaknade i natt av att jag sov på mage! Hjälp.. ja.. det gick väl bra ändå antar jag. Idag känns det lite ömt när jag rör mig, ömmar i snitten liksom. Så har jag känt innan också och jag vet inte om det är läkningsprocess eller att vissa dagar hittar nerverna sin avskurne lille ände på andra sidan.. Kan ju även vara för att jag hade tvättstugan igår.

Jag vet inte som sagt, men jag överlever. Jag märkte också att när jag låg på sidan så sjunker det översta brösten ner mot det andra så det blir en naturlig klyfta. Jag tror de har börjat mjukna lite faktiskt!

"Felicia" utamanade mig med en engelsk lista.
Det handlar inte om bröst.. men ändå.. kul som omväxling.

Rules:
1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don't like and add a new one
3. Tag 5 other people

1. Which perfume do you use?
Hypnose - Lancome

2. Song of the day?
Halo - Beyonce

3. What's for dinner today?
Tortellini

4. Today's highlight?
The swedish expression "rubbad"

5. What whould you really like to learn?
How to live forever

6. What was the last thing you bought?
Washing powder

7. What's your most important goal at the moment? 
Get rid of those damn hemoroids

8. What do you think of the person who tagged you?
A dear cameleont of mine (ursäkta stavningen)

10. What's the colour of your eyes?
Blue, deeeeep blue

11. If you could change something with yourself, what would that be?
Nothing, I'm perfect..

12. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
At Brolo, Sicily

13. What do you find important with your friends?
To never give give up, when you say you dont want any help

14. Who would you like to meet sometime?
Marilyn Monroe

15. Would you like to have kids one day?
I got 3 already.

16. What's your favourite piece in your wardrobe?
My new dress from Esprit

17. Do you have any favourite models?
no

18. 3 things that make you smile?
happy kids, happy husbund and a happy life

19. What's your favourite song at the moment?
some albanian pop-song

20. What's your favourite tv-series?
2 1/2 Men, Skenet bedrar, The Parkers

21. What are you wearing at the moment?
black trousers, black hoody (heter det så) and a white top

22. What's your favourite sweets?
Dark chocolate

23. Who's your role model in life?
I'm in progress creating one

24. What is the last film you saw?
The Reader

Utmanar dig, dig, dig, dig eller dig!

Kommentarer
Postat av: Zhelda

"Rubbad" will forever make my day's when I'm down... ,)

2009-05-19 @ 22:15:43
Postat av: ♥

Åh jag vill verkligen se The Reader.. Var den bra!? Idag har jag fått klartecken från mina föräldrar, de lånar mig pengarna till operationen och jag hoppas kunna göra den tidigt i höst. Så nervös, men det känns skönt att ha dig här att ställa alla "dumma" frågor till.. Tack!! Kramar

2009-05-21 @ 20:21:59
URL: http://15kilosraset.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hejsan !

Måste bara tacka för din super bra blogg. Har letat efter andras berättelser om sina bröstförminskningar på google ett tag nu men inte hittat något vettigt förens nu. Lyfte och förminskade mina bröst i onsdags exakt en vecka sedan. Känns otroligt skönt att läsa om andras upplevelser och inte känna sig helt borta..



Nu ska jag fortsätta läsa din blogg..ha det fint // Jessica 18

2010-06-23 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0