Snart en månad sen.. tiden går fort

På tisdag är det en månad sen jag opererade mig. Tiden går så himla fort!

Igår köpte jag mig en till bh. Många bh är ganska sträva och hårda och just nu känns det verkligen som man vill ha något mjukt mot sina ärr faktiskt..

Den bh som jag fick på Citadellkliniken är från Abecita och jag märkte att den är extremt mjuk och len överallt. Så jag provade och gillade till slut en sport-bh från Abecita som jag hittade på Twilfit-butiken!

Fick även en underbar trosa av min man... så len och mjuk och lätt att jag skulle vilja ha den som gose-filt!

Här kommer bild på bh´n jag köpte:

Källa: abecitase.timarco.se

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas att allt går bra. Nu är det snart dags för min operation... på måndag! Gud vad tiden går fort. Jag är så spänd på hur det går för dig :-)

2009-05-28 @ 19:57:26
URL: http://lovefromsweden.blogspot.com/
Postat av: Nina

Kanonbra initiativ med bloggen! Jag undrar vilken storlek du hade innan operationen? Ska på konsultation nästa vecka, läste om din väntetid på 20 år, helt galet, ska bli spännande att se vad de har för galenskaper att komma med i mitt fall.



Jag har varit lite orolig för smärtan, men, nu när jag har fått läsa så mycket bra information från "real life" i din blogg känns det bättre. Och jag tror att jag kan klara det.



Måste säga att jag tycker att dina bröst blev väldigt fina, trots att det fortfarande är lång tid kvar i läkningsprocessen.

2009-05-29 @ 03:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0