Svar till Molly: om brösten börjar bli sig själva (dag 14)

Hej hej!

De förändras faktiskt hela tiden, men lite lite i taget. Den första veckan var de väldigt spända upptill så det kändes väldigt overkligt att känna med handen, som två hårda kullar. Nu har det mjuknat men mitt på och på sidorna är brösten fortfarande mer fasta och jag tror de kommer att vara mer fasta.

Men helt klart är de mjukare nu än förra veckan.

Molly, jag vet att du är nervös, men du kommer inte ha så förbaskat ont. Antar att du inte har något att jämföra med, men jag kan lova dig att det inte är så jobbigt.

Jag har en god vän som skrev till mig kvällen innan att jag måste tänka mig förbi operationsdagen. Att tvinga sig själv att inte stanna upp och bara tänka kring detaljer på operationsdagen. Det enda du ska se till är att vara där i rätt tid, sen sköter de resten. Du däremot, ska tänka på hur spännande det ska bli att ha lite mindre kläder och framför allt slippa värk i axlarna.

(för - jag antar att det är samma operation du ska göra??)

Lycka till och skriv gärna hur du mår och om du har frågor

Kramar
e


Kommentarer
Postat av: ♥

Åh, va glad jag är över att ha hittat den här bloggen!!! Har letat LÄNGE efter någon som kan beskriva allt det där runt omkring en bröstförminskning och så startade du din blogg så lägligt :)



Jag ska själv göra en bröstförminskning, förhoppningsvis tidigt i höst. Beror på hur snabbt jag kan lösa det ekonomiskt. Vad kostade din operation?



Många tackkramar!!

2009-05-12 @ 22:21:35
URL: http://15kilosraset.blogspot.com
Postat av: Molly

Hej igen !

Om ett par timmar är det dags. Jag är så nervös att jag håller på att dö. Ska ta en promenad tänkte jag. Jag vet fortfarande inte om jag kommer att genomföra det när jag väl är där.



Lycka till i morgon på ditt återbesök. Hoppas att du mår bra!

Kram Molly (H)

2009-05-13 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0