20 veckor - lite bilder

Tiden bara rullar på.. 20 veckor låter inte så länge, men det känns ändå som en evighet och jag tycker VARJE krona är värd det jag har gjort. Jag är så himla nöjd!

Förra veckan fick jag en kallelse från Landstinget att jag skulle besöka en kirurg. Jag har ingen aning om vad de skulle säga mig. Men jag var alltså där den 14 april (ungefär) och sköterskan sa då att hon skulle bums gå in med till läkaren för bedömning men att eftersom jag inte hade bmi 25 så skulle brevet bli att jag inte fick nån operation förrän jag minskat i vikt.

Det gjorde ju i sin tur att jag några dagar senare beställde tid hos Citadellkliniken i april och en torsdag var jag där på besök. Efter en kvart hade jag bestämt mig och tisdagen veckan därpå var jag opererad.

Nu 21 veckor efter mitt besök på landstinget har det avancerats till ett brev. Eftersom jag nu redan opererat mig så slutar skandalresan på 20 års väntetid inom landstinget. Detta kanske är extremt då jag har hört att många får tider efter kortare tid, men ändå.. man kan ju undra hur det kan ta så här lång tid.

Nåja.. Här kommer bilder:










Kommentarer
Postat av: Anonym

min mammas arbetskamrat ska göra en bröstförminskning, hon har sådana problem med sin rygg, och ändå finns det människor som gör sina bröst så stora, sjukt

2009-09-22 @ 17:58:18
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag funderar på en bröstförstoring,och därför är jag på nätet och söker information.Men när jag ser dina bilder så ser jag bara ditt underbara halsband...Du är modig som vågar lämna ut dig på det här sättet.Hoppas du är lycklig med din nya kropp :)

2009-09-23 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0