Min högsta dröm - två gördlar på samma gång!

Okej, nu har jag pratat med min sköterska om mitt lilla "brännsår" vid naveln... det var helt okej att lufta lite, men inte gå omkring eller sitta upp utan gördel... nej, det vet jag. Att det blir ett veck när gördeln dras ihop kring naveln var vanligt och hon sa att det krånglar lite i början. Rekommendationen var en kompress och sen på med gördlarna. Inte alsolsprit då?? Nej... det kunde ju svida, sa hon.. (men jag känner ju inget så... mmm... vi får se...lite sprit måste man nog ha)

När jag blev utskriven fick jag även med mig en gördel som liknar en sparkdräkt med korta ben i strumpbyxematerial... den kunde jag ha om jag t ex behövde tvätta den vanliga gördelkorsetten. Nu kom jag på att jag har den och Lotta tipsade mig om att ha den under korsetten så plattas magen ut lite innan man drar åt korsetten.

Så sagt och gjort.. benen var inga problem att kliva i. Upptäckte till min fasa/förtjusning att grenen var öppen... ehh..jaaa...fritt för fantasin att flöda. Men det verkar lite praktiskt med tanke på hur intryckt jag nu blir när jag ska trä på denna "andra hud". Ett ettans toalettbesök hade tagit en kvart annars. Den såg ut att vara ca 3 nummer för liten.

I sidorna är det hyskor och hakar först som man häktar i varandra för att över huvud taget ska kunna dra upp blixtlåset. Alltså hela vägen på varje sida... men - det känns helt super! Jag tror jag ska ha den resten av livet! Det är bh-band som man sätter fast i små tyghållare...och en söt liten ros mitt mellan brösten.... ja... och alldeles platt blir man!

Eftersom jag är lite blyg av mig så ville jag inte avbilda mig själv i den här underbara kreationen så jag hittade en exakt kopia på en blondie på nätet - och ser att den kostar 109 dollar i USA. Ojsan... den fick jag bara, så det ingick i priset! Det känns lite lyxigt..

image5


Snygg va!? Se hur käckt hon håller sin högerhand...ser så avslappnat ut..

Nåja.. den var klart bättre än jag trodde. och det är inte nylonstrumpematerial.. mycket stummare..


/e


Kommentarer
Postat av: Zhelda

Eh... Du blyg??
Ingick det oxå i operationen ;) ??

2007-05-29 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0