Mitt återbesök

Jag har ju glömt att jag skulle berätta om återbesöket. Det gick så smidigt så!

Besöket var kort, Johan frågade hur jag mådde, om allt kändes bra. Jag berättade om känselbortfallet och han sa att de flesta får ett kvarstående känselbortfall, men att känseln ändå sakta men säkert återvänder, men kanske inte riktigt helt. För mig är det inget problem då jag redan innan inte hade känsel i ett litet bikinisnitt sen 18-årsåldern.

Visade min navel och ärret som blivit där av den lilla infektionen. Han sa att det kommer att blekna med tiden men att det kommer att synas lite.. ja.. ? vad ska man göra åt det? Inget att pipa över tycker jag.

Sen sa han något som fastnade: Är du nöjd med resultatet? "ja, sa jag - jag är jättenöjd" Vad bra! , för jag är nämligen väldigt nöjd själv!

Och då slog det mig att det faktiskt inte bara är jag som har behållning av resultatet. Det blir ju även han, Johan, som har opererat mig, som känner tillfredsställelse i sitt jobb och tänker "fan, vad jag är bra"!

Har inte tänkt så innan men det är ju självklart nu när jag förstod det. Lite coolt, tycker jag!

Han tog 3 bilder, precis som före operationen, tackade för sig och bad mig återkomma om jag undrade över något! Jag tipsade om min blogg också!

Och jag har varit på minisemester och även solat i bikini, som jag inte gjort på många år! Det var en mysig upplevelse!

Jag är som sagt nöjd med min mage och hoppas så förbli!

All for now/ e

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Vilken fin mage du fick.Alla tiders fin!

Mvh Anna-Carin

2007-10-09 @ 12:46:45
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! vad kul att du kikade in till mig.
Jag har inte hört den låten,när Lisa-Marie sjunger tillsammans med sin far.Jag tror du stavade rätt,fast jag bryr mig inte om hur andra stavar,stavar själv fel ofta *ler*
Ha det ba / Anna-Carin

2007-10-10 @ 14:05:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Karoline

Hej!
Vill tipsa om Kosmedics som skriver om plastikoperationer samt tillhandahåller all info man kan behöva. Här kan man även betygsätta kliniken där man gjort sitt ingrepp.
http://www.kosmedics.se

Mvh

Karoline

2007-10-11 @ 20:43:37
URL: http://www.kosmedics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0