Svar till Vaishali: Hur länge är det svullet

Hmm.. jag sitter och funderar för nu börjar minnet tryta så här 1,5 år senare men det tog ett par månader innan det inte var svullet längre.. 5 månader skulle jag tro.. men det går ju sakta så det bästa man ser det på är väl foton eller att mäta sig kanske? Och det kändes verkligen som att man hade sammandragning som när man var gravid..

Jag tror det är ganska bra att skriva lite anteckningar dagligen, så märker man förändringen bättre. Det är svårt att komma ihåg allt i huvudet. Men det blir bättre, men det tar tid!

Och som min mamma sa: det kan i alla fall inte bli värre än det var innan. Och det hade hon alldeles rätt i!

Kämpa på! Det kommer bli finfint!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0