Svar till "undrar" - Varför väntade jag tills jag var över 40 år?

I backspegeln skulle jag gjort den här operationen för länge sen. Det finns ett par anledningar till att det inte blev av:

Jag hade inte rätt vikt för att få göra den i landstinget
Jag fick också rådet att vänta tills jag fött mina barn färdigt (vilket är 15 år sedan)
Jag har inte haft pengar att betala för min operation tidigare samt inte vetat om jag kunde få den betald via landstinget eller inte.

Hur det blir med brösten om man först opererar sig och sedan får barn, vet jag inte. Vet inte heller hur det påverkar amning. Detta kan en kirurg svara på. T ex kan du maila den kliniken jag vände mig till: Citadellkliniken.se

Här kommer även en bild på "före" och "efter" operationen






Kommentarer
Postat av: bettansson

Barn efter en bröstförminskning.

Jag fick mina barn 5 år efter bröstförminskning.

Det som hände var att många bröstkörtlar inte hade någon utfart, det resulterade i att det produserades mjölk med barnet kunde inte äta (det blev mjölkstockning och ett hungrigt barn.

Jag lyckades bara pumpa ut ca en måltid om dagen vilket gjorda att man gav upp och tog flaska ganska snabbt. Mina barn har inte tagit någon skada av det.

Jag tycker att har man mycket problem med kroppen pga stor byst mår man bättre av att minska dem.



Bettansson

2010-01-23 @ 14:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0