Min mage idag - 2009

I maj blir det 2 år sen jag gjorde min bukplastik. Jag har gått upp några kilo i vikt men den är fin ändå!
Ärren är vita och det verkar nästan som att det aldrig kommer att samlas nytt fett omkring ärren. Det området är som att det det för evigt är borttaget möjligheten att öka omfång.. Det sätter sig på andra ställen såsom höfter och högre upp på magen. Kan vara bra att tänka på för någon som är smal.

Här kommer några bilder.


Alltid FÖRE-bilden först!


Med toaspray i bakgrunden - :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kikat på din blogg några gånger när jag hittade den i samband med info om bukplastik som jag vill göra när jag nått "målvikten"

Blev mer övertygad när jag såg dina före och efterbilder.

Varit på konsultation på Citadellkliniken i L-krona och skall återkomma när jag kommit i mål.

Gått ner 30 kg sen maj-08 till dags dato och vill gå ner ca 10 till.

Magen ser ut därefter :-(



Inspirationen av dina bilder ger mig mer övertygelse.



Hälsningar Lina

2009-01-30 @ 16:52:11
Postat av: S

Hej! Jag undrar om det är du som skrivit en del på plastikkirurgiforum? Jag har försökt registrera mig där, men det funkar inte. Har precis gjort en låg bukplastik och vill prata med andra som också gjort liknande.

2009-02-12 @ 22:01:04
Postat av: Malin

Tack, tack för denna blogg, trodde ett tag att jag var den enda i sverige som gjort bukplastik. Opererade mig för sex dagar sedan i Malmö och klättrar redan på väggarna, man får ju inte göra något. Förstår på inläggen att jag mår bättre än vad många andra gjort. Men jag bubblar av frågor och funderingar. Vilken super snygg mage du har fått, jag är så nyfiken hur min ser ut under gördel och bandage. Ska ta bort stygnen på tisdag den 17:e och efter det får jag ducha...LÄNGTAR efter vatten. Kram till alla bukväninor

2009-03-13 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0