Dag 17 - bilder med ny tejp

Dagsljus blev det och här kommer några snabba  morgonbilder. Nästa gång när jag ska byta tejp ska jag ta mig mer tid att fotografera ärren så att man kan följa det sen.

Det ser ut som brösten har vuxit.. men bilder kan ju ibland visa ett lite annorlunda perspektiv. Och att de ser olika stora ut eller hänger på olika nivå beror på att jag tagit bilden själv och håller upp tröjan med andra handen..

Nu ser allt ljust ut eftersom tejpen döljer allt inkl vårtgården. Jag såg den igår och den är mindre än innan operationen. Men det visar jag om ca 2 veckor.



April 2009 - 2 dagar före min operation

Bra med en "före"-bild också

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad fint det har blivit!

2009-05-16 @ 14:18:43
Postat av: monika

va fina dom blev ;) kram

2009-05-17 @ 18:51:16
Postat av: Angelica

Hejsan! Vad bra det blev. Jag själv ska göra förminskning i december är otroligt nervös.

Hur ont det ska göra, om man tappar känseln osv.

Jag ska göra den i umeå på polarkliniken har du hört talas om den??? Mvh Angelica

2009-09-25 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0