Dag 5

Klådan börjar avta.. det kliar inte så länge i attackerna längre, men ibland så kommer myrattackerna.
Jag har suttit vid datorn, kört bil och handlat en liten kasse med lite mat. Att bära en stor kastrull med en massa vatten i - känns. Då stramar det och sticker lite här och där. Tror inte det är så farligt.

Man får lyssna på kroppen.

Jag tycker brösten har en konstig form på sidorna vid armhålorna.. jag hoppas det ändras. Hmmm...Jag måste fatta att det gått 5 dagar. Det är inte så länge.

Imorgon ska jag jobba igen. Kontorsarbete skulle gå bra, sa sköterskan.
Hoppas på att få sova, kanske en aning på sidan lite.. kanske.. om det går.. jag VILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0