Storlek innan och nu (Svar till Nina)

Jag hade en E-kupa innan och nu har jag en D eller C. Det är jättesvårt att avgöra faktiskt. 85 cm är måttet under bysten i alla fall.

Jag hittade en massa gamla bh i min klädkammare, såna som varit för små innan (jag har ju haft D förr i tiden..) och av 10 stycken var det 2 som passade, resten var för stora i kupan. De hade D-kupa allihop så man kan ju faktiskt inte gå enbart på kupa rakt av. Så är det för alla. Man får prova sig fram helt enkelt!

Det stora stora positiva som skett är :

* ingen värk i axlar och skuldror
* klänningar, jackor, kavajer och skjortor passar som gjutet

Jag har nog varit 40-42 i kroppen men 46 på brösten och då funkar inte så många kläder förutom stretch.

så nu har jag investerat i 3 nya klänningar, den senaste månaden.. eller förlåt, min man har investerat i den ena i alla fall och det var härligt att känna att det passar. Det är sådan frihet så det finns inte!!

Nina!!! Tack för ditt inlägg! Det är detta som gör bloggen värd någonting, när tjejer som du har nytta av det jag skriver!

Happy friday and the sun is shining!
/e

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan kom in på din blogg av ett rent misstag om jag kan säga så, vilket det inte blev då jag vart så otroligt glad av allt det du skriver.

Jag har bestämt mig och har börjat ta tag i för att få göra en bröstförminskning.

Jag är 22 år, har väl alltid haft stora bröst och tyckt att de har varit jobbigt, mått psykiskt dåligt men även fyskiskt då de är obekvämt ont i nacke och rygg. Nu har jag en G kupa, och mår jätte dåligt utav det. Man finner inga fina kläder, man lär sig att dölja det väldigt bra med stora tröjer.

Jag är helt enkelt inte bekväm i dom dära som jag har. Så nu äntligen har jag pratat med min husläkare så remiss är nu skickad till en kirurg för att konsultera, jag har sedan tidigare väldiga problem med som sagt nacke och rygg så jag hoppas hoppas att jag kan få bort lite utav dom, så jag kan få leva ett normalt liv med mindre tuttar :)

Mina kompisar säger att ja ska va gla för dom jag har men att jag säger det man inte har vill man ha för man uppskattar inte det man har och det stämmer.



Jätte glad för din skull och lycka till med dina nya snygga tuttar :)

Kram Angelica

2009-12-07 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0