Svar till Emily - smärtor i ärren

Så här skrev Emily:

"Hej, kul att någon bloggar lite om hur det gått efter bröstförminskningen. har själv gjort bröstförminskning för lite mer än ett halvår sedan. Tänkte bara fråga om du känt några smärtor i ärren nu i efterhand? Har själv haft lite problem med det nämligen.
MVH/ Emily"

Hej Emily,

Nej, för mig har det inte gjort ont någonstans.. Faktum är att jag faktiskt i morse kände med lätta fingertoppar över ärren och upptäckte att jag känner allt och runtom också. När det gäller ärren kring vårtgårdarna så har jag känsel där också men kan tycka det är lite överkänsligt istället.

Men i övrigt har jag inte haft några smärtor alls i eller kringa mina ärr när det gäller bröstförminskningen.

Jag tror det kan dröja ett tag till innan allt rättar till sig. Nerverna letar sig fram under lång tid, så ge inte upp. Skulle det bli jobbigt får du kontakta din kirurg. Finns kanske något att göra.

Hälsningar
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0