Lite bilder 9 mån

Allt är bra precis som innan. Har fått någon slags inflammation inuti mitt bröst, det syns en svag skuggning på första bilden här, till vänster om vårtgården. Det har blivit rödare nu och lite ömt. Det kan röra sig om en körtel som blivit inflammerad. Det kan vem som helst få och jag sätter det inte i samband med min operation. Var hos min husläkare idag och jag har fått en sorts penicillin som brukar hjälpa mot hudinfektioner som denna.

Mina hundöron syns lite grand och kanske till sommaren fixar vi till det, om de är kvar.

Jag tycker mina bröst är fina :) Jag tar på dom varje dag!


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej!

Vad fina de har blivit. Grattis!!



Jag opererade mina för 4 veckor sen. Allt har gått jättebra men brösten har varit ganska svullna sista tre veckorna. Är dina bröst mindre nu än efter en månad. Kommer du ihåg det?



Jag undrar så vilken storlek de blir när allt är läkt och klart. Önskade mig små C, och jag tror de var det dagarna efter operationen. Men nu har jag D-kupor. Det kan jag så klart leva med, är bara nyfiken på vad resultatet blir.



Hälsningar Caroline

2010-02-20 @ 20:35:59
Postat av: s

hej,jag ska operera mig om 8 dagar!! är jättenervös,ska ta bort halv bröstet i stor sätt. hur har det varit för dig? va det värt det?

2010-02-23 @ 10:12:53
Postat av: stina

hej av nyfikenhet när kommer dina ärr försvinna helt o hållet

2010-02-24 @ 01:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0